Tuesday, April 8, 2008

Paus sees

Hei!

Jah, tean, olen süüdi! Jätsin tõesti pärast Palma lõppu siia kirjutamata, sest tegemist oli ausalt öeldes rohkem kui vaja. Tahan selle vea siiski parandada ja teha väikse kokkuvõtte Mallorca võistlusest.
Seega:
Nagu te ilmselt juba teate, lõpetasin 46nda kohaga, mis tähedas siis kuldfliiti ja iseenda arvates keskpärast esitust. Kokku oli meid 107. Deniss saavutas tubli 17nda koha, mis viis teda OM-i valikus minust aina kaugemale, kuid lootusetud pole siiski veel õnneks midagi. Argo sõitis samuti tublisti, võib-olla kukkus lõpp veidi ära, kuid muidu väga soliidne sõit ja kokku 32. koht. Aga nii palju siis kohtadest...

Sõidust enesest oskan rääkida, et midagi jäi nagu puudu. Konkurents oli tugev, kuid sellega olin ma loomulikult arvestanud. Väsimust samuti kontides polnud. Ka tuul oleks pidanud sobima minule paremini ning koht oleks võinud vähemalt veidi parem olla. Aga siiski seda kahjuks ei juhtunud, miks?
Enese analüüsi tagajärjena jõudsin punkti, kus julgen väita, et teravusest jäi puudu. Rohkemat ei oska ise ka välja mõelda. Tihti jäi komistuskiviks just start, mis absoluutselt välja ei tahtnud tulla. Loodetavasti suudan selle vea kiiremas korras parandada, sest heade startidega sõitudes olin ma üleval esikümnes kuhu enda arvates juba stabiilselt jõuda suudan.

Kokkuvõtlikult sain ma seal täpselt nii palju punkte, et minu ja Karpaki vahel on nüüdseks 33 punkti, mis tähendab, et pean teda olümpiale pääsemiseks Hyeresis 33 kohaga edestama. Loomulikult ei saa unustada ka Argot, kes minust samuti ees pool on.

No comments: