Tuesday, April 8, 2008

Hyeres´i eel

Nagu te ilmselt juba teate, sõidame 12ndal aprillil Hyeres´i, kus on plaanis lühikesema poolne treeninglaager ning seejärel minu vaieldamatu lemmikvõistlus SOF, ehk Hyeres´i olümpianädal. Pinged peaksid juba kõrgele kruvitud olema, sest teadagi on tegemist OM valikuga ning seda mitte ainult Laser klassis vaid ka RSX-i peal, kus Henri Kaar OM pileti lunastas.
Isiklikust vaatevinklist pean aga tõdema, et võistluseelset pinget ei ole ma isegi korraks tundnud, sest kasvõi see, et minul mitte kui midagi kaotada pole kuna ma nii noor olen, välja jätta, on mul lihtsalt kooliga olnud nii palju tegemist, et pole jõudnud mitte millegile mõelda. Lihtsalt rutiinselt nagu 1 masinavärk ikka kooli-trenni-sööma-trenni-koju-magama. Umbes nii ta käib. Tänaseks on mul jäänud koolis käia 1 täispikk koolipäev ning seejärel on tulemas kui täpiks i peale veel Riia-Vilnius-Tallinn. Sõpruskoolidevaheline spordivõistlus korvpallis, võrkpallis ja ujumises, milles ma ka esimesel ja viimasel alal uhkelt oma kooli esindan. Seega üritan selle nädala veel üle elada ja laupäeva õhtul siis juba võib-olla Hyeres´st teile esimesi muljeid kirjutada. Seniks hoidke end kevadväsimuse ja tilkuva vihma eest!
I´m Out!

No comments: