Tuesday, April 15, 2008

Hyeres!

Hei
Hyeres nüüdseks ilusti kohal. See on suur asi, sest uskuge või mitte, aga sõitsin lennukiga siia vähemal või suuremal määral jänest. Kui tahate täpsemalt teada kuidas see juhtus, siis eks te küsige mult! Siin avalikult sellest kärama ei hakka nii palju. Eniveis...

Siin kohal. Ilm on mitte nii mõnus kui eelmine aasta. Natukene külmem ja tuul, see tuul millega ma tavaliselt purjetan häirib mind. Ainult sellel põhjusel, et ta on nii kuradima tugev, et vee peale ei ole võimalik minna. vähemalt täna ma seda ei teinud, sest ühine otsus arvas, et 15 m/s on liiast meie lihastele enne sellist tähtsat võistlust.

Siiski, eile saime 10m/s ja pagidega 13-15m/s ühe tunnise trenni tehtud. Asi seegi. Tundsin, et jõusaalist on VIST kasu olnud, samas ei soovi reha peale jälle astuda, nii, nagu ma seda Austraalias tegin, kus suure hurraaga rääkisin, kuidas ma nüüd füüsiliselt tugev olen ja seejärel absoluutselt tugevaga sõita ei jaksanud. Seega, eks näis.

Kes veel ei teadnud, siis Primadonna pidavat purjetamisest loobuma. Lihtsalt FYI oli see. Rohkem praegu polegi teile rääkida, leidsin pärast 1h-st otsimist tänavalt ka tasuta neti, seega kõik ok ja loodan, et teil on seal ka kõik hästi viimasel koolinädalal ja oma teistes toimetustes. Ütlen ausalt, olen kirjandi pärast närvis ja isegi juba Eesti keele ortograafia õpikutki lugenud juba. Vot sulle sähh!
I´m Out!

No comments: