Tuesday, January 15, 2008

Teine päev

Tänane päev algas kenasti. Ilma ebameeldivate üllatusteta. Start oli õigel ajal!
Teist võistluspäeva iseloomustab suhteliselt hästi sõna comeback, sest mõlemas sõidus tegin ma just täpselt seda. Esimene sõit sain stardist rahuldavalt minema, leidsin üpris kiiresti vaba tuule. Sellele vaatamata suutsin üles märki tulla kuskil taga pool, sest jäin grupist natukene maha ja nad hakkasid minu tuult aina rohkem ja rohkem segama. Terve sõidu jooksul olin umbes ühel ja samal kohal, kuid enne finishit, viimase taganttuule viimasel sajal meetril võtsin end kokku ja suutsin mööduda pundist, tõustes sellega 6 kohta. Finishis koht seega 22.
Teine sõit läks mul start täiesti sinna kohta, millest viisakad inimesed kõva häälega ei räägi. Vaba tuule leidmine oli võimatu ja seega siksisin edasi-tagasi veel pikka aega. Üles märki jõudsin alla poole arvestust, 36-ndana. Sealt hakkasin vaikselt tõusma, viimasele ringile vastu minnes seisin juba 27-ndal positsioonil. Kuid see polnud veel kõik, olin end hoidnud just selle viimase ringi jaoks, kus hambad ristis kallutasin, (tuul oli kohati juba 7-8 m/s, muidu oli täna veidi rahulikum, üldiselt 6-8m/s, sain paremini hakkama) üles märki jõudsin 23-ndana ning taganttuulega, mis oli minu tänane leivanumber, sest liikusin seal tõesti enda arust vähemalt välgu kiirusel, sõitsin tasa ees oleva grupiga tekkinud vahe ning suutsin sellest 3-sest grupist mööduda, finisheerides napilt grupi ees 20-ndana. Kuigi päeva lõpus hea lõpp mu rahulolekut veidi tõstis, tegin täna ka siiski palju vigu. Mitte lapsevigu, vaid selliseid väikseid näpukaid, mis igal pool natukene kätte maksid. Homme üritan neid vigasid vältida ning aina paremini sõita. Nagu juba ütlesin, üritan see võistlus üles leida enda põhilised vead ning üritada neid kõrvaldada, koht nii tähtsat rolli ei mängi. Loodan jätkata tõusuteel ning homme kenasti vähemalt hõbegruppi mahtuda. Seniks nägemiseni!

1 comment:

Epp said...

Lugesin su tegemised üle ja eriti tubli oled küll ja fotod teevad eriti kadedaks ja eriti veel Australian open, kujutan ette, et see võis lahe olla. Naudi siis viimased päevad seda kliimat, sest ega sind Eestis midagi head eest küll ei oota.
Edu! Hoian pöialt :)