Sunday, January 13, 2008

Päev enne uut võistlust

Tsau!
Kirjeldan siis järjekordselt oma päeva, kuigi pean ütlema, et selline asjade käik, et mina aina kirjeldan, ilma, et teie midagi minule räägiks, kuidas teil seal läheb vms, hakkab juba ära tüütama. Või on probleem selles, et te lihtsalt ei loe enam. Igatahes, teen oma töö siiski ära, et te ei saaks mind süüdistada selle tegemata jätmises. Seega:
Täna oli jällegi ilma kellata tõusmine, kuna tõesti polnud mitte kuskile kiiret. Olin planeerinud endale individuaalse 1,5h-se treeningu kella 2-st, sest sel ajal toimub homme start. Minu plaan sai aga loomulikult pea peale pööratud, kui klubisse jõudes ja peale natukest vaatlust ning jutuajamisi selgus, et merel on isegi 12 m/s. Arvasin, et seda on päev enne võistlust liiast ja jõudu, jaksu ning lihaseid tuleks hoida hoopis võistluseks, mitte selle eelseks trenni päevaks. Tegin oma ettekirjutistesse kiired muudatused ja läksin tegin hoopis kerge 30 minutilise sörgi, et keha sportlikke eluviise hoopis ära ei unustaks. Pärast seda üritasin endale veel kõigest väest võistlusvaimu sisse ajada, mille olin eelmise võistluse lõpuks oma tunde järgi vähemalt 97% ulatuses leidnud. Tunne oli super ja lootsin, et see ei rauge enne homme algava võistluse lõppu. Kahjuks oli see liiga pikk vahe kahe võistluse ajal ja seega olen üritanud seda kindlat tunnet tänase päeva jooksul taga ajada. Peaks isegi ütlema, et olen täna võlgu kolmekordsele valitsevale euroopameistrile, sest tema blogi lugedes leidsin uuesti motivatsiooni,(mitte, et mul seda enne poleks olnud) ja tagasi tuli ka võistlustunne, millisena, eks seda näitab juba homme. Hoidke mulle ikka pöialt ja lootke, et mul hästi läheks. Mina üritan omalt poolt anda kõik, nagu ikka ja alati. Loodame parimat ja seniks teie seal koduses pühapäevas Chillax!
Aa, ja muide, kohal on põhimõtteliselt kogu maailmaparemik, enamus, kes lähevad seejärel edasi Sydneysse MM-ile. Kokku on meid vist 117 paati. Ja mida ma veel mainind pole MM-i kohta, siis kuna Austraalia MV oli neile kohalik valikvõistlus MM-iks, siis Eestlasena mul MM-il kohta pole, sest ma pole piisavalt hea sõitja või mis iganes põhjusel, kuid Austraallasena, maalt millelt on 2 viimase MM-i võitja päris ja eelmine MM lausa kaksikvõit oleks minule MM-i koht olemas küll, sest nende riigil on 6 kohta ja ma oleks olnud 4-s austraallane. Vot sellist fakti teile Eesti riigile..

1 comment:

Unknown said...

Supertubli oled!
Meil tekkis täna siuke küsimus ka koolis, et millal ja mis kell sa täpselt tagasi tuled?