Wednesday, January 2, 2008

Kehv päev!

Täna oli läbi ja lõhki paha päev. Kõik algas sellest, et kui me klubisse hommikul jõudsime, siis autost välja astudes tundsin, et puus on valus. Peale selle oli siiani veel kõige tugevam tuul, mis olnud on. Karm, aga õiglane. Igatahes, läksin siis vee peale ja starti jõudes nägin, et rada on I3, ms tähendab kolme ringi. Start oli mul pole viga, kuid edasi läks kõik allamäge. Puus hakkas järjest rohkem valutama ning järjest vähem oli mul võimalik end liigutada. Tõsi, kallutada oli võimalik küll, kuid seda vaid ühes kindlas asendis, millest ei ole erilist kasu. Kokkuvõttes kestis sõit 1h ja 30 min. Ma arvan, et see on kõige pikem sõit, mis ma kunagi sõitnud olen. Peale selle oli toimus see tugeva tuulega. Väsinud ma tegelikult polnudki, sest ma lihtsalt valu tõttu ei saanud end täielikult rakendada. Koht oli selles sõidus, mis oli täna ainuke 36-s, mis tegelikult mul nüüd siis maha läks, kuid kokkuvõttes langesin ma siiski 26-ndaks. Finisheerinud, tuli kaldale krüssata (vastu tuult purjetada), see võttis aega 45 minutit ja selle aja jooksul hakkas mul päikesepaistelises, kuid külmas austraalias (umbes 22-24 kraadi) nii külm, et ei mäletagi millal sel moel värisesin. Kaldale jõudnud, avastasin, et kõndimine on väga vaevaline, sest puusa liiges oli juba nii valus. Midagi muud teha ei jõudnudki, ega poleks saanudki. Istun voodis, Fastum gel peal ja ootan, et paremaks läheks, kuid siiani tulemusteta. Loodan, et hommikul on parem ja homseks lubavat tugevat tuult saan ma 2-s sõidus täiega kasutada.
Olge mõnusad ja hoidke ennast. Igatsen teie järgi!

2 comments:

Unknown said...

Täita jama värk ju:S Aga no fastum on teada-tuntud imeravim, et siis saad äkki terveks! Me Epuga istume raamatukogus ja teeme füüsika referaati..seiklus missugune:)
Ole siis tubli!

Anni said...

uuh... mul polnud siin paar päeva internetti ning suutsin nüüüd kõik lõpuks ära lugeda, mis lugemata oli. vot.
sa ei kujuta ette kui kade ma olen, et sa oled seal 30+ kraadises soojuses ja mina pean külma kannatama (kuid ikka veel õige lumeta!!). aga ei ole midagi, küll sa ka kunagi tagasi tuled:)
igaljuhul, et sul sõidud aina paremaks läheksid ja jõud otsa ei saaks!!
kõike head, kallis!!