Tuesday, January 8, 2008

Another day at the office...

Hei!
Ausalt ka ei ole teid ära unustanud. Minu mittekirjutamisel on tegelik põhjus ka täitsa olemas: pole, millest kirjutada. Ma isegi ei liialda seda öeldes, sest tõesti, muud kui trenn pole eriti tehtud. Viimased kolm päeva on väga kenad olnud, ilm pole enam nii palav, täna oli üldse 20 kraadi, mis tundus juba pigem külma võitu. Kolme päeva jooksul olen kokku saanud 10h 30min vee peal olla, mis on täiesti viisakas, vähemalt minu arust.

Täna oli tegelikult veidi actionit ka, sest mul loomulikult polndki juba 3 päeva midagi lagunenud. See kord otsustas lepingu lõpetada stopperblokk, mis on väga tähtis, aitab purje sees hoida. Hoolimata sellest tegin korraliku nelja ja poole tunnise trenni, viimase tunni koos tubli kahekümnese Laseri pundiga, mis sisaldas valitsevat kolm korda järjest euroopa meistrit jne.
Eile nägin väga erilist silti ka tee ääres. Panen pildi ka üles, eks igaüks vaatab ise, mis märgi pealt välja loeb. Panen paar pilti veel ja kui mu IT-oskused sinna küündivad, siis üritan isegi ühe video panna.
Seniks ei muud kui tervisi teile ning igatsen teie järgi ka!

Parim märk, mida elus näinud!
Sellist siluetti vahime merelt kui igav peaks hakkama
Trenni teeme nii
Mõnikord juhtub ka nii...

4 comments:

Anni said...

Silt on tõesti hea:D:D!!!!!!!!!
kas sul on praegu mingid võistlused ka veel tulemas või teed niisama trenni? mulle on veits arusaamatuks jäänud..:S

lauri said...

kurivaim teil seal trenniga vähe parem lugu kui siin mul. need jopskid nagu lähevad peale kahe tunnist trenni koju. ma nagu siis jään üksi edasi aga jah mingi max aeg milleni olla saab on 16.15 sest siis kas läheb pimedaks ja külmaks rsxi taadi lähevad ära ja siis nad panevad üksed lukku ja hommikul üldiselt ei ole enne 12 tuult:D...nii et jah...teil tundub päris maru see asi seal. ja paat näeb siga hea välja:P...aga ja edu ja õnne tule sinna siis:D

Kadri Koop said...

Vaatasin seda pilti " Trenni teeme nii" ja meenud, kuidas mulle Tln hallis seda asendit demonstreeris ja kuidas ma isegi 5 sekki ei suutnud püsida. Sic !!
Igatahes tervita hr Torsot minu poolt :)

Anne-Mari said...

hei, tore on su tegemistest ja toimetustest lugeda. lase samamoodi edasi:) tahaksin ka seal olla eksole ää! ole tubli ja palju jaksu!