Tervist!
Viimased kaks päeva on üpriski töökad olnud. Eile sain kätte oma uue paadi ning üritasin seda üles panna, kuid enamalt jaolt kõik süsteemid, mis paadiga kaasas olid, sattusid olema minu jaoks harjumatud, et mitte öelda halvad ja ma pidin midagi välja mõtlema ja oma otsi ning süsteeme asemele panema. Eile oli ka esimene selline päev, kus vihma nii moodi kallas, et autoga polnud võimalik sõita, sest midagi ei näinud.
Paadi kättesaamine.
Ma ei tea, kas te selle pildi pealt, sest see on nii väike, taha merd ka näete, aga kui näete, siis olete in for a treat! (näete küll merd, ma avastasin, et saate pildile klikkides seda suurendada.)Ilm oli eile selline, et hommikul oli ilus päikesepaisteline ilm, vahelduva pilvisusega, kuid pealelõunast hakkas tohutut vihma kallama. Selline see Austraalia on: "The land where it never rains!" Nii palju siis eilsest.
Tänane päev algas ka väga vara ja väga töökalt. Pool 8 läksime juba kodust välja, et 9-ks konteineri juures olla ning kaatrit sealt tagant lõpust välja saada, mis tähendas kõikide asjade välja tõstmist ehk siis meeletut tööd. Tõstsime välja ka mingite soomlaste kaatri kere, mis oli jube raske ning mis mul käest ära libises, nii, et näpud suts alla jäid. Näpp on vähe katki kaa nüüd, aga pole hullu. Seejärel, kui olime kõik vajaliku konteinerist saand, sõitsime Rohan Veali järel, kes on Moth klassi, mis näeb välja selline,
kahekordne maailma meister, üks kord hõbe ning samuti 1 pronks. Peale selle veel peotäis EM-i tiitleid järel Mothi maailmas juhtiva firma, Bladerider-i tehasesse. Moth on suhteliselt uus paadiklass, mida üle maailma aina rohkem ja rohkem rahvast harrastab. Ka eestis on meil juba 1 selline. Igatahes, tehas oli paatide tegemise jaoks üllatavalt suur. Pinda oli väga palju ning üpris huvitav oli. Tehas nägi välja selline:

(Sellest pluusist, mis mul seljas on, sai peale kottide ootamist ning selle 48 tundi kandmist töö pluus, seega kandsin täna seda veel umbes terve päeva. Hästi teenind mind.)
Muu seas, see auto seal taga, see roheline 73 aasta Porche Carrera RS on selle Rohan Veali vaba aja auto. Pärast tehases käiku sõitsime hanerivis Sandringhami sadamasse, kuhu kaatri ja Argo paadi jätta soovisime. Seda meil teha ei lubatud ning tõstsime paadi, mille olime juba jõudnud maha tõsta selleks ajaks kui meile öeldi, et sinna klubisse me jääda ei või, uuesti peale ning sõitsime 5km põhja poole, Royal Brighton Yacht Club-i, kus ka Sail Melbourne, (teine võistlus) aset leiab. Võtsime käru tagant ja Rohan andis meile oma tööauto, millel olid loogad. Sõitsime seejärel 2h üks ots lõunasse, poolsaare tippu, kus toimub esimene võistlus ning tõstsime peale minu paadi, et see ka Brightonisse tuua. Võiks ju küsida, et kui esimene võistlus on seal, kus mu paat oli, siis miks ma selle sealt ära tõin? Vastus on üpris lihtne. Sinna sõidab meie hotellist edasi-tagasi 4h. See tähendab, et kui esimene võistlus hakkab 27 dets. on mul võimalus hoida kokku 24h puhtalt sõidu pealt, sest Brighton on siin samas! Paat peale tõstetud, sõitsime tagasi Brightonisse ja hakkasin paadi kallal uuesti nokerdama. Kork oli ka muidu öösel ära varastatud. Kella 1-st sadas ka täna padukat, nii, et ma tegin tööd vihma käes ning lõpus algas tõsiselt külm. Õnneks sain paadi üpris töö korda, isegi kindlustuse jõudsime ära teha, seega homme on kell 11 hommikul vee peale minek ja lõpuks ometi saab trenni tegema hakata!! Rohkem täna teha ei jõudnudki, sest tulime koju, sõin. Seejärel mõtlesin, et pikutan natukene, kell oli siis pool kaheksa. Silmad tegin järgmine kord lahti 12. Seega nüüd on öö ja mul ei ole und. Kindlasti aitab see kaasa mu ära harjumisele selle ajavööndi ja režiimiga, mis muu seas pole üldse nii kergelt läind!
Vabandust, et eile ei jõudnud kirjutada.
Homseni!
No comments:
Post a Comment