Sunday, July 27, 2008

DOUARNENENENENENENENENENENENEZZZZZZ

TERE!
Veits külmemad tervitused ka Prantsusmaalt. Jah, tean küll, et teil on seal super kaif ilm ja kõik on üleüldse suvine. AGA.....Meil on ka täista tip-top.
Täna olid muide meil esimesed sõidud. Kõige paremini ei läinud, muud ei oskagi öelda. Paneksin endale ilusa koolipoisi hinde 3. Eesmärgid olid veidi kõrgemad kui täna saavutada suutsin, kuid õnneks on see siiski purjetamine ning kõik on järgneval viiel päeval parandatav. Kohad olid mul täna vastavalt 17 ja 5, kokku on meid siin 140, ühes grupis vastavalt 70.
Kui nüüd päris aus olla, siis (nii nagu lehtedes ikka öeldakse) selle artikli trükki mineku ajaks täpseid tulemusi veel teada ei ole. Seega ei saa teid selles osas eriti aidata, või siiski...annan teile võistluste kodulehekülje lingi, mille kaudu saate 24/7 tulemusi jälgida, ükskõik millal need ka ei tuleks.
Et ma täitsa äpu ei tunduks, (ei tea, kas tundun) siis ütlen igaks juhuks, et stardid olid mul täna superhead, mis on väga suur edasiminek. Samuti olin esimene sõit üleval märgis esimest korda 33. , mis tähendab nii 16 kohalist tõusu sõidu jooksul. Seega, täitsa andetu võib-olla, et ei olegi.

Rohkem väga ei oskagi kirjutada teile siit ilusast vanaaegsest Bretoonimaa linnast... Musi kalli, hoidke ennast!

Ah jaaa!!! link ka!:D:D
http://www.douarnenez-voile.com/evenements_plus.php?ID_calendrier=4

1 comment:

Unknown said...

hurraa!

ma juba kartsin, et oled meid jätnud seekord teadmatusse..kuigi ma häkkisin selle tulemuste lehe ka ise kuskilt välja.

võta ennast sis kokku ja näita, et oled ikka vähemalt kuute väärt.